... Platinum Package

Make Your Dreams Reality

advanced divider

Nine Plus Industrial Photography Training is one of the companies affiliated to Megat International Art and Industry Holding. Nurturing and helping the small and large industrial units of the country and with it the independent enthusiasts of learning the various courses offered were established. In order to meet the daily needs of industrial photography of its domestic products and units These units are used to help Esteghlal in the field of industrial and advertising photography of these units. In addition, due to the welcome of independent individuals, units are also formed in a completely private manner for complete training in industrial photography, advertising photography and design and graphics training. It is pollen.

5/5 - (1 امتیاز)

تعرفه پکیج های آموزش عکاسی محصول

پکیج مذکور مختص به فروشگاه ها و صفحات فضای مجازی می باشد که نیازمند عکس با کیفیت جهت ارائه در صفحات وب سایت خود هستند

امروزه روز با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و ساده تر شدن خرید و فروش اجناس و کالاهای مورد نیاز هر شخص ، صفحات بیشماری در اینترنت و فضای مجازی بوجود آمده است که با ارائه متنوع ترین تجهیزات میتوان تنها با چند کلیک ساده هر آنچه نیاز داریم را به راحتی خرید نموده و در کمتر زمان ممکن در محل تحویل بگیریم. این گونه صفحات و فروشگاه های ارائه خدمات و محصولات هر روز بر تعدادشان افزوده می گردد و روز به روز در حال رشد هستند ، اما تنها مسئله ای که در این بین اکثر فروشگاه های مجازی با آن دست به گریبان هستند موضوع عکاسی صنعتی از محصولات و خدمات خود است.

از طرفی بدون داشتن عکس صنعتی با کیفیت و مناسب و با رعایت استانداردهای موجود در فروشگاه های مجازی سراسر دنیا نمی توان به خواسته نهایی و فروش بیشتر فکر کرد، از طرفی نیز با توجه به هزینه های بسیار بالای عکاسی صنعتی و همچنین تنوع بالای محصولات و زمان شروع و اتمام یک محصول عملا انجام خدمات عکاسی صنعتی با کیفیت بسیار بالا و در ابعاد بزرگ و نیز هزینه های گزاف مرقوم بصرفه نیست. از این رو آکادمی آموزش عکاسی صنعتی ناین پلاس بخشی را جهت آموزش نفرات این فروشگاه های مجازی در جهت آموزش عکاسی محصول راه اندازی نموده است تا مدیران این فروشگاه های مجازی بتوانند با آموزش نفرات مد نظر خود در زمینه عکاسی محصول این نقیصه را برطرف نموده و نیز در سرعت و هزینه صرفه جویی نمایند .در زیر پکیج های آموزش عکاسی محصول و در اصل کاربردی ( مختص به محصولات قابل ارائه فروشگاه کورد نطر ) با دو قیمت متفاوت گنجانده شده است که شما میتوانید با ثبت نام در این هر کدام از پکیج ها آموزش لازم در این زمینه را دیده و نیاز خود را مرتفع سازید.

پکیج پیشرفته

پکیج عکاسی محصول

0
Toman

پکیج برنزی

پکیج عکاسی محصول

0
Toman

لازم به ذکر است با توجه به همکاری نزدیک آکادمی آموزش عکاسی صنعتی ناین پلاس با مجموعه رگوپیک، درصورت عدم تمایل به یادگیری و آموزش موارد ذکر شده میتوانید انجام این مورد را به استودیو عکاسی صنعتی رگوپیک واگذار نموده و با سرعت بالا و هزینه بسیار مناسب از خدمات این مجموعه استفاده نمایید .

دوره های خصوصی نرم افزارهای تخصصی

0 -021
تلفن سرارسری رزرو و دریافت اطلاعات

Information & Reservation Phone

For information about holding private industrial photography classes, general organizational and corporate classes, as well as holding and hours of private classes in graphic software, please only contact the number listed in this section

مشاوره تجهیز و راه اندازی واحدهای عکاسی صنعتی، عکاسی تبلیغاتی و آتلیه گرافیک

آکادمی ناین پلاس با توجه به تجربیات گوناگون در زمینه تجهیز و راه اندازی واحدهای مختلف استودیو های عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی و آتلیه های مختلف طراحی و گرافیک اماده خدمات مشاوره ای در این خصوص به کارفرمایان گرامی میباشد .

Brand Name : Brand Short Description Type Here.
Brand Name : Brand Short Description Type Here.
Brand Name : Brand Short Description Type Here.
Brand Name : Brand Short Description Type Here.
Brand Name : Brand Short Description Type Here.
Brand Name : Brand Short Description Type Here.
Brand Name : Brand Short Description Type Here.
Brand Name : Brand Short Description Type Here.